سلام بـــه تمام بربکـــس

به پاتوق من خوش اومدی

سلام به تمام بربکس خوفین؟؟؟

من دومین وبمو به شما تقدیم کردم اما......این وبم رو تقدیم میکنم به شما اگر میخواین تو وب خودم بیاین

آدرس:www.bachebazi.blogfa.com

درضمن لطفا کامنت خصوصی ندیــــن ها!!!!!!!!!راستی من یکم شوخم چیزی گفتم نه گریه کنیا!!

     راستی کامنت نره جینگمیلی ها

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netمنتظتونم خوشجلا بابای اگه خواستین عضو شین کامنت بزارینتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netاین پست هم ثابت دوستتون دارمتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netاگه خواستین بلینکینم با این اسم بلینکینتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netو اگه خواستین بلینکمتون کامنت بزارینتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net㋡●•▪· بـــــ ــچه بـــ ــازی㋡●•▪·˙ تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت17:25---9 آبان 1390

سلام گلم خوبی خوب خدارو شکر راستی خیلی وبلاگت خیلی قشنگه عزیزم ایول دمت گرم حالا بریم سر اصل مطلب که میخوام بگم دوتاست اول اینکه دعوتت میکنم یه سر کوچیک به وبلاگم بزنی و دوم اینه که یه سر به لینک زیر بزن و توش اگه دوست داشتی عضو شو لینک ارسال کن آماره وبلاگت خیلی میره بالا من خودم اینکارو کردم نتیجه داد حیفه بزار دیگران هم وبلاگت رو ببینن پس بدو یه سر بزن به لینک زیر
http://linkeman.ir/?ref=11960103


مریم ( * 나는 한국을 사랑 * )
ساعت16:01---27 شهريور 1390
سلام
وب جالبی داری
به منم سر بزن
اگه خواستی تبادل لینک کنیم
منتظرتم
مرسیییییییییی
باااااااااااااااااااااااااای ی



srr
ساعت22:05---22 شهريور 1390
salam kheili webe bahali dari dost dashti bia manam sari bezan va az tajrobiatet be ma bede montaazeram

mohsen
ساعت21:34---22 شهريور 1390
سلام دوست من وب خوبی داری دوست دارم بیشتربه وبلاگت بیام موضوع هات می تونی بیشترکنی ازمن هم می تونی استفاده کنی این هم یه سایت دیگه منه :توهم خوبی یه کی دگه هم اینه:آیلاربلاگ اینم شماره تماس منه می تونم ازت کمک بگیرم برای وبم؟09369794515منتظرتماستم.ممنون

لادن
ساعت18:39---20 شهريور 1390
اخی وبم هکیده

مریم ( * 나는 한국을 사랑 * )
ساعت23:57---6 شهريور 1390
سلام
وبلاگ من از www.koreeha.loxblog.com انتقال پیدا کرد
بهم سر بزن و اگه خواستی تبادل لینک کنیم


شقایق یا راکسی
ساعت12:28---20 تير 1390
وای عزیزم که تو چقدر باحالی راستی منم لینکت کنم لینکم کن باشه . به وب گروهی وینکسم بیا و نظر بده بهم منتظرتم راستی به وب خودم هم بیا . باشع عزیزم .

mehregan
ساعت9:32---16 تير 1390
mamnoon k behem sar mizani



bazam bia



rasti upetam kheili ghashangee


نبي
ساعت0:51---15 تير 1390
سلام وبتون عاليه.از طرف عبدالله نبي جوانترين استاد دانشگاه ايراني

hi
ساعت17:34---13 تير 1390
منظورم این عکسم بود
پاسخ:دیدم اره خوشکجله!!!!


hi
ساعت17:31---13 تير 1390
salam jigar shenakhti????ha
خواستم عکسمم ببینی


ریحانه-وبلاگ های شهردختران
ساعت17:58---12 تير 1390
دیدی اومدم!
من عاشقتم
بوووووووووووس


roxy
ساعت14:38---12 تير 1390
آپم

danial
ساعت10:08---11 تير 1390
ba esm music & music video

delbar21
ساعت0:54---11 تير 1390
سلام خیلی جالب بود

danial
ساعت15:33---10 تير 1390
salam ladan joon kojaii nisti?

dighe to weblogam kam mibinamet

rasti man toro link kardam age khasti linkam koon

montazeretam
پاسخ:ممنون با چه اسمی؟؟؟؟؟


roxy
ساعت13:36---9 تير 1390
خیلی عالی بود..از وبلاگتون خیلی خوشم اومد.با اجازه من شما لینک کردم.شما هم منو با عنوانم بلینکید.

mahtab
ساعت16:45---8 تير 1390
_♥♥_♥♥آپم
_♥♥___♥♥آپم
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم
____♥♥___♥♥__♥♥آپم
___♥___________♥آپم
__♥_____________♥آپم
_♥_____♥___♥____♥آپم
_♥___///___@__\__♥آپم

_♥___\\______///__♥آپم
___♥______W____♥آپم
_____♥♥_____♥♥آپم
_______♥♥♥♥♥آپم


مریلا
ساعت14:59---8 تير 1390
chi khejalat dare?????????

dalam vase to vo goli tangideپاسخ:سلام مرسی اومدی اجـــــــــی


ریحانه-وبلاگ های شهردختران
ساعت14:26---8 تير 1390

سلام ........

منم اومدم ...........

وبت عالیه ...........

بازم به وب های شهردختران وینکس سر بزنید...

بدووووووووووووووووووووو


پاسخ: سلام جیگیلی مرسی اومدی بازم بیا



danial modir usa music
ساعت11:43---8 تير 1390
salam ladan joon hamoonjoori ke goofti oomadam behet sar zadam webloge khoobi dari

نرگس
ساعت13:43---7 تير 1390
سلاااااااااااااااااام چشم عزیزممممممممممممممممم

مریم
ساعت13:21---7 تير 1390

سلام. من لینکیدمت.اگه دوست داشتی تو هم منو با اسم «2khtara » بلینک


مریم
ساعت13:18---7 تير 1390

سلام. من لینکیدمت.اگه دوست داشتی تو هم منو با اسم « * 나는 한국을 사랑 * همه چیز درباره ی ستاره های کره » بلینک


مریم
ساعت13:10---7 تير 1390
سلام. من لینکیدمت.اگه دوست داشتی تو هم منو با اسم « ××هرچی بخوای ×× » بلینک

زهرا
ساعت12:10---7 تير 1390
سلام جیگملم شما به وبلاگ من سری زده بودید من شما رو لینک کردم شما هم منو با کلید حل مشکلات لینک کنید پاسخ:ممنون شما هم لینک شدی

استلا
ساعت12:03---7 تير 1390
ممنونم من شما رو بانام بچه بازی لینک کردم درسته ؟
پاسخ:ممنونم


استلا
ساعت11:54---7 تير 1390
عزیزم منو با اسم وبلاگ گروهی وینکس لینک کن من تورو با چه اسمی بلینکم ؟
پاسخ:با افتخار لینک شدی


استلا
ساعت11:42---7 تير 1390
سلام من از وبلاگ وینکس کلاب هستم از این که به وبلاگ ما اومدید ممنونم خوش حال میشیم اگه باز به ما سر بزنید راستی مارو لینک کنید هر وقت کردید بهم خبر بدید و بگید با چه اسمی لینکتون کنم
پاسخ:سلام استلا جون مرسی اومدی


aliiiiiiiiiiii
ساعت9:39---7 تير 1390
پاسخ:سلام ممنون که اومدی

علی
ساعت22:49---6 تير 1390
سلام پست جابیه

وبلاگ خوبیه
پاسخ:سلام مرسی علی جان


مریلا
ساعت21:03---6 تير 1390
هـــــــــــــــــــــــــــــ یپاسخ:
خجالت داره



goli 
ساعت20:05---6 تير 1390
سلام عزیزم رفتی شیراز؟ دیگه زنگ نمیزنی دلم واست تنگ شده حتما جوابم رو بده خوب چون خیلی نگرانتم ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ پاسخ: سلام جیگول چیشد نگران میشی امروز رسیدیم الان زنگ میزنم

مریم 
ساعت17:46---3 تير 1390
سلام عزیزم.خوفییییییییی؟

پاسخ: merc umadi


elnazglambert
ساعت17:20---3 تير 1390
ما رو با اسم ni+eli لینک کن اسیسم پاسخ:باشه

niloufartion
ساعت13:43---3 تير 1390
silom asise delam,meghsi ke be blogam sar zadi,bloget malome ke khili bahale say kon har roz up hay khomel bezari asisam
پاسخ:silam khoshjele man net camam ghate farda age raftam pish doostam up mikonam


elnazglambert
ساعت23:24---2 تير 1390
salam azizam merci az inke az webloge ni+eli دیدن کردی .... پاسخ:salam khahesh mikonam vazife bud

maral 
ساعت21:17---2 تير 1390

salam azizam web kheyli khoObi dari mano ba esm sOmbodi To LOvE BELINK BYE


پاسخ:سلام ماری جوووون مرسی اومدی چشم لینکت میکنم خانومی



selena 
ساعت19:36---2 تير 1390

salam ladan

man link kardam mano baiad link koni


پاسخ: salam azizam mamnoon chashm ba che esmi???



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 2 تير 1398برچسب:,ساعت 18:32 توسط لادَن جـُـ ــون |